Zur Seitennavigation oder mit Tastenkombination für den
accesskey
-Taste und Taste 1
Zum Seiteninhalt oder mit Tastenkombination für den
accesskey
und Taste 2
S
tartseite
A
nmelden
Sommer 2024
Hilfe
Sitemap
Impressum
Datenschutz
node1
Studentisches Leben
Veranstaltungen
Einrichtungen
Räume und Gebäude
Personen
Forschung
Startseite
Publikationen
PHF/ISB/Empirische Bildungsforschung mit dem Schwerpunkt Lehrkräftebildungsforschung (Jun.Prof.)
Details ansehen zu:
PHF/ISB/Empirische Bildungsforschung mit dem Schwerpunkt Lehrkräftebildungsforschung (Jun.Prof.)
Jahr
Titel der Publikation
Publikationsart
Publikationsform
2023
Classroom transmission processes between teacher support, interest value and negative afect
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2023
High school
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2023
Professional digital competence beliefs of student teachers, pre-service teachers and teachers
Teil einer Monographie/eines Konferenzbandes
Elektronische Ressource
2023
Reliability and validity of the Turkish version of the teachers' basic ICT competence beliefs scale
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2023
A systematic review of research examining teachers' competence-related beliefs about ICT use
Teil einer Monographie/eines Konferenzbandes
Elektronische Ressource
2023
Teacher-reported instructional quality in the context of technology-enhanced teaching
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2023
What can digital trace data tell us about post-secondary students' academic success?
Zeitschriftenartikel
Druckschrift
2023
What can digital trace data tell us about post-secondary students' academic success?
Teil einer Monographie/eines Konferenzbandes
Druckschrift
2023
"Who's better at math, boys or girls?"
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2023
Der Zusammenhang zwischen der Wahrnehmung eigener Kompetenzen im Umgang mi digitalen Medien und individuellen und kollektiven Erfahrungen mit digitalen Medien
Teil einer Monographie/eines Konferenzbandes
Elektronische Ressource
2022
Eine Beschreibung zur Gestaltung des Distanzunterrichts anhand von Sicht- und Tiefenstrukturen
Zeitschriftenartikel
Druckschrift
2022
College students' motivational beliefs and use of goal-oriented control strategies
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2022
Is there any evidence of historical changes in gender differences in American high school students' math competence-related beliefs from the 1980s to the 2010s?
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2022
Motivational beliefs and positive achievement emotions during COVID-19
Teil einer Monographie/eines Konferenzbandes
Druckschrift
2022
Parents' math gender stereotypes and their correlates
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2022
Reciprocal relationship between parents' school- and home-based involvement and children's reading achievement during the first year of elementary school
Zeitschriftenartikel
Elektronische Ressource
2022
Unterrichtsqualität und digitale Medien
Zeitschriftenartikel
Druckschrift